Ανταλλαγή δεδομένων INDEVCO

Η INDEVCO Paper Containers σας παρουσιάζει το Indevco Data Exchange (IDX), έναν μοναδικό επιχειρηματικό σύνδεσμο που στοχεύει να οδηγήσει την επιχείρησή σας σε νέες κατευθύνσεις με μεγαλύτερη αποδοτικότητα, αυξημένη αυτοματοποίηση και βελτιωμένη κερδοφορία.

Τι είναι το IDX;
Το Indevco Data Exchange (IDX) είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία που συνδέει τα Συστήματα Διαχείρισης Πληροφοριών της INDEVCO Paper Containers (IPC) με τον πελάτη/προμηθευτή. Η υπηρεσία αναγνωρίζει το πρωτόκολλο και μοιράζεται με ασφάλεια δεδομένα και πληροφορίες χωρίς πρόσβαση στο ERP του πελάτη.

Το IDX όχι μόνο επεξεργάζεται και παρακολουθεί παραγγελίες πωλήσεων, αλλά καλύπτει επίσης δραστηριότητες πριν και μετά την παραγγελία, όπως RFQs, προσφορές, διαγωνισμούς, καθώς και διασφάλιση ποιότητας, logistics, τιμολόγηση και άλλες λειτουργίες που εξυπηρετούν τον πελάτη και αυτοματοποιούν διαδικασίες και συναλλαγές.
Το IDX περιλαμβάνει τον κύκλο διαδικασιών, μερών και λειτουργιών για τη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας πελάτη, διασφαλίζοντας αποδοτικές επιχειρηματικές διαδικασίες, διαδικτυακές συναλλαγές, διαθεσιμότητα δεδομένων και πληροφοριών, ασφάλεια δεδομένων, διαφάνεια και ακρίβεια, επαγγελματισμό και αυτοματοποίηση.

Τι μπορείτε νακάνετε με το iDX?

Καταχώρηση Παραγγελίας

Μόλις υποβάλετε την παραγγελία σας στο σύστημα ERP σας, θα μεταφερθεί και θα επεξεργαστεί αυτόματα ως παραγγελία πώλησης στο ERP σας.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Το σύστημα θα αναγνωρίσει και θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων, εάν απαιτείται από την πλευρά του πελάτη, και ειδοποίησης μέσω email.

Ροή και Εκπλήρωση Παραγγελίας

Η συμπληρωμένη παραγγελία θα ρέει αυτόματα στα βήματα που ορίζονται στους δυναμικούς κανόνες επιχειρηματικής διαδικασίας, όπου πραγματοποιούνται όλες οι απαιτούμενες διαχειριστικές, προγραμματιστικές, παραγωγικές, αποθηκευτικές, αποστολικές και τιμολογιακές ενέργειες.

Ιχνηλασιμότητα Παραγγελίας

Είτε μέσω ειδοποιήσεων email είτε μέσω άλλων καθορισμένων μέσων, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθεί τις παραγγελίες του από την επεξεργασία έως την κατασκευή και την παράδοση.

Ορατότητα Αποθέματος

Το iDX προσφέρει την υπηρεσία αναπλήρωσης αντικειμένων των πελατών στο απόθεμά μας μέσω αυτόματης δημιουργίας και αναγνώρισης παραγγελιών αναπλήρωσης για να διασφαλιστεί μια βιώσιμη εμπειρία και εξυπηρέτηση πελατών.

Προηγμένη Ειδοποίηση Αποστολής & Ετικέτες Barcode

Η υπηρεσία iDX παρέχει ορατότητα και έλεγχο στις αποστολές των πελατών σε όλη την αλυσίδα μεταφοράς. Μέσω ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων ή email, οι λεπτομέρειες αποστολής, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων για σάρωση, κοινοποιούνται στον πελάτη για αυτοματοποίηση αποθέματος.

Τιμολόγηση

Η υπηρεσία iDX προσφέρει την ανταλλαγή ηλεκτρονικών τιμολογίων και όλων των σχετικών δεδομένων με τον πελάτη, καθιστώντας τις λογιστικές συναλλαγές εύκολες και αυτόματα εκτελούμενες μέσω του χρηματοοικονομικού του συστήματος.

Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης και Επιθεώρηση Ποιοτικού Ελέγχου

Η συμμόρφωση των αγαθών και των φορτίων μονάδας και το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης μπορούν να κοινοποιηθούν στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων για περαιτέρω επεξεργασία από την πλευρά του πελάτη ή μέσω ειδοποίησης email με τους ενδιαφερόμενους.

Ανατροφοδότηση και Απαιτήσεις

Για απαιτήσεις ή ανατροφοδότηση, το iDX αυτοματοποιεί τη διαδικασία χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Οι υποβολές μέσω email ή άλλων καναλιών εισέρχονται σε μια αυτοματοποιημένη ροή, επιτρέποντας στους πελάτες να παρακολουθούν την κατάσταση, τα αποτελέσματα και τυχόν διορθωτικές ενέργειες.

Ειδοποιήσεις & Ενημερώσεις

Μέσω της υπηρεσίας iDX, οι ειδοποιήσεις και οι ενημερώσεις, συνοδευόμενες από τα αντίστοιχα δεδομένα, κοινοποιούνται βάσει δυναμικών κανόνων επιχειρηματικής διαδικασίας για κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη μας.

Ποια είναι τα οφέλη του IDX?

Εξοικονόμηση Κόστους

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας εξαλείφει τα ανθρώπινα λάθη και μειώνει το κόστος συναλλαγών. Η αυτοματοποίηση μπορεί επίσης να μειώσει τους χρόνους επεξεργασίας και παράδοσης παραγγελιών, βελτιώνοντας τη ροή μετρητών.

Ταχύτητα

Η αυτοματοποιημένη επεξεργασία και η γρήγορη πρόσβαση στη ροή εργασίας επιταχύνουν τις συναλλαγές. Το IDX απλοποιεί επίσης την ένταξη συνεργατών και επεκτείνει τη βάση προμηθευτών παρέχοντας μια ενιαία επιχειρηματική πλατφόρμα.

Αποδοτικότητα

Οι ειδοποιήσεις και οι ενημερώσεις μέσω email κρατούν τους πελάτες ενήμερους για τα δεδομένα τους, καλύπτοντας την εμπειρία πελατών και τους κύκλους επεξεργασίας, ενώ προβλέπουν προβλήματα. Επίσης, αυξάνουν την παραγωγικότητα επιτρέποντας περισσότερες λειτουργίες με λιγότερους πόρους.

Ασφάλεια

Το IDX είναι μόνο ένα εργαλείο ανταλλαγής δεδομένων που δημιουργείται από τις εισροές των πελατών. Δεν έχει πρόσβαση στο ERP του πελάτη, διατηρώντας τα δεδομένα σας προστατευμένα και ασφαλή.

Ακεραιότητα και Διαθεσιμότητα Δεδομένων

Με την επικοινωνία σε μια ενιαία πλατφόρμα, το IDX εξασφαλίζει υψηλή ακεραιότητα δεδομένων. Η ανταλλαγή δεδομένων πελατών ενισχύει την ακρίβεια, ενώ η διαδικτυακή διαθεσιμότητα προσφέρει πλήρη ορατότητα συναλλαγών για προληπτική λήψη αποφάσεων.

Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα

Με την ηλεκτρονική φύση του IDX που εξαλείφει τις διαδικασίες που βασίζονται στο χαρτί, εξοικονομείτε χρήματα και μειώνετε τις εκπομπές CO2.

Ας Ξεκινήσουμε τη Συνομιλία